She's gottum!

My victim in the Sock Wars has finally received my socks... Her message from this morning:

The socks you made me arrived today and they are PERFECT! They are beautiful - your stitches are so consistent, and your tension is just lovely.
They fit me like a dream. They are so comfy. I haven't taken them off yet!

Thank you. Thank you. Thank you.


And here are her feet in all their glory, with MY socks on them. Coooollll...

Now we have to figure out where SHE sends her socks to. Will all assassins before me drop me a bell?

Comments

MoniqueB. said…
Die hebben er even over gedaan zeg... Prachtig resultaat.
Volgens mij ligt half NL er uit. Ik had Little Dragon en Marijke Goudzwaard gekilled. Marijke had José? En José had jou? Ik ben gekilled door Trillian, die van de week gesneuveld is door de mevrouw uit belgie, mamacasie geloof ik. Ik meende dat zij nog niet uitgeschakeld is. Dat scheelt weer wat adresjes.
Er is ook een soort database nu op de sockwars 2 database, misschien dat dat helpt.
Tot zaterdag morgen.
Ammerins said…
Aha, we komen er zo wel. Ik had al tegen haar gezegd even op de site te kijken...
Zaterdagochtend vroeoeoeoeg... ach, ik ben door de week wel wat gewend met de kids! Trouwens cool dat breien met Bridget. Hannah vindt het wel super interessant om te kijken, maar zelf doen, nee, dat nog niet. Komt vanzelf... Misschien krijgt ze van Sinterklaas een paar mooie kinderbreipennen...
Tijm said…
Wat leuk allemaal!
Wat zal het spannend zijn als je mee doet.En fijn dat je een ander zo blij maakt met je sokken.

Popular posts from this blog

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8

Shetland - Days 1 and 2