News / Nieuws

Certain things are meant to be shared on a blog. Other things aren't. But still, sometimes you just have to post about something. However much you don't want to. Like the fact that my mom is ill. And it's serious and very unfair. The big C has wormed its way in our family again. We're all still trying to get to grips with the situation, trying to understand what is happening, catching up with what has been going on and looking forward to what needs to be done. We're in survival mode. All over again. I'll probably keep people updated via e-mail, but don't hesitate to contact me.


Bepaalde zaken zijn er om op een blog te delen. Andere niet. Maar toch moet je soms ergens echt iets over zeggen. Ook al wil je dat niet. Zoals het feit dat mijn moeder ziek is. Het is ernstig en zo niet eerlijk. Het K-monster heeft zijn weg weer naar onze familie gevonden. We proberen een beetje te begrijpen wat er aan de hand is, wat er gebeurt, wat er is gebeurd en wat er allemaal nog moet gebeuren. We zijn een beetje in overlevingsmodus. Alweer. Ik houd iedereen waarschijnlijk via de mail wel op de hoogte, maar je mag me ook altijd mailen.

Comments

Herma said…
Schat, heel veel sterkte en kracht voor jou, je moeder en je dierbaren.
Ik bid voor jullie.
Anonymous said…
Heel veel sterkte! (van een stille lezer)
Linda said…
Lieve lieve Amerins, hou je hoofd boven water, ik denk aan je en brand kaarsjes voor je moeder.
MarianneP said…
O wat ellendig! Heel veel sterkte! (woorden schieten altijd zo tekort)Denk aan je.
Lida said…
Wat erg, ik wens jullie veel kracht de komende tijd. Sterkte met je moeder en hopelijk is het niet uitzichtloos.
José said…
He, bah! Wat een slecht nieuws. Veel sterkte!
MoniqueB. said…
Je hebt gelijk dat je niet alles op een blog kan schrijven, maar een tipje van de sluier om te laten weten wat er gebeurt lijkt me niet makkelijk, maar wel fijn.
Heel veel sterkte allemaal.
Marijke said…
Heel, heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd. (Snap je twijfels, maar toch fijn dat je het op je blog zet, zodat we kunnen meeleven.)
Jolanda said…
We denken aan jullie. Dikke, dikke knuffel.
wampie said…
Hallo Amerins,

Ook jou wens ik veel sterkte. Ik had vandaag een mailtje van je moeder ontvangen. hartelijke groet,
Willy(nicht)
Lieve Ammerins, heel veel sterkte gewenst voor jou, je moeder en al je familieleden. In gedachten sla ik een arm om je heen, veel liefs!

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8