Warm hands

And one warm neck. Two sets of mittens and a scarf knit, within a few days, actually. Husband is still awaiting his mittens, but he has to wait until I get my mice done. Yes, two of them! I was debating which stuffed toys to knit for the twin boys my neighbour from two doors down gave birth to last week. I was thinking Otto. I was thinking Elijah (even if only for the name). I was thinking Sophie. I was thinking Nijntje. I was thinking a lot, and then I started knitting Suzie. Again. And now I'm working on Suzie number 3.

Piccies!

En een warme nek. Twee paar wantjes en een sjaal gebreid, binnen een paar dagen zelfs. Manlief wacht nog op zijn wanten, maar hij moet wachten tot ik mijn muizen af heb. Ja, twee! Ik zat te dubben welke knuffels ik zou breien voor de tweeling van mijn buur-buurvrouw die vorige week is bevallen. Ik dacht aan Otto. Ik dacht aan Elijah (alleen al om de naam). Ik dacht aan Sophie. Ik dacht aan Nijntje. Ik dacht een boel, maar begon toch weer met een Suzie. Weer. En nu ben ik bezig met Suzie nummer 3.

Foto's!






Comments

Jolanda said…
Suzie is dan ook wel heel erg mooi!

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8