Disbelief / Ongeloof

What started out as a gorgeous day, has turned into a national tragedy. Latest news is that in Apeldoorn 4 people got killed and several were seriously injured when a man drove his car through the crowds watching the Royal bus go past. I heard it around half 1, when I got a call from big S, who had gone home to put wee S to bed. I did stay in town, selling our books and crocheting my bag, but the joy had certainly gone out of the day. Pictures of my Bea bag so far can wait...

Wat als een heerlijke dag begon, veranderde in een nationale tragedy. Volgens het laatste nieuws zijn er in Apeldoorn 4 mensen omgekomen en meerdere mensen gewond geraakt toen een man met zijn auto door de menigte reed die stond te kijken naar de bus met de Koninklijke familie. Ik hoorde het rond half 2, toen Steve me belde, die naar huis was gegaan om Sam naar bed te brengen. Ik ben wel gebleven, heb mijn boekjes verkocht en heb druk zitten haken, maar de pret was zeker verdwenen. Foto's van mijn Bea-tas kunnen wel even wachten...

Latest news: now 6 dead, including the driver. And one of my friends has lost her mom to cancer yesterday too. M., we're thinking of you!

Laatste nieuws: nu 6 doden, inclusief de chauffeur. En een van mijn vriendinnen is gisteren haar moeder verloren aan kanker. M., we denken aan je!

Comments

Herma said…
Ik lees net dat er nu vijf doden te betreuren vallen.
Ongelovelijk, onwerkelijk, on Nederlands................
Ik ben er nog steeds van ontdaan.
Bah wat vervelend, gecondoleerd nogmaals met de moeder van je vriendin. Hoop dat alle creatiefs goed afleiding biedt!
MoniqueB. said…
Gecondoleerd. Een ouder verliezen is een stuk van jezelf kwijt raken...

De ramp op koninginnedag is onbeschrijvelijk; de onbevangenheid is verloren.

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8