Suzie



As the pattern is available now, on Zij maakt het's site, here's my Suzie! My Suzie has no eyes and no mouth, which makes it a perfect non-pokeable cuddly toy for my 2-year-old... It was a great and fun test-knit, and I'm definitely going to knit one again of my home-spun yarn, as soon as I've dyed it! The dyes are on their way here, so not long now...

Omdat het patroon nu beschikbaar is op de site van Zij maakt het, zie hier mijn Suzie! Mijn Suzie heeft geen ogen of mond, waardoor het een perfect wriemelbestendige knuffel is voor mijn boefje van 2... Het was een leuke testbrei, en ik ga er zeker nog een maken van zelfgesponnen garen, zodra dat is geverfd! De verf is onderweg, dus lang duurt het net meer...

Oh, and the cup? 'I was mugged by the English department', with the old University of Groningen logo. Don't let the logo police see that one... ssssst!

O, en de mok? 'I was mugged by the English department', met het oude logo van de RuG. Laat de logopolitie dat maar niet zien.... sssssst!

Comments

Jolanda said…
Ik zeg niets, behalve dan dat het beestje retecool is!
Herma said…
Wat maakt ze gewledige knuffels en patronen hé!
Mooi gemaakt dame!

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8