The gift of giving / Geven is net zo leuk als krijgen

Yes, my present was for Mijke! Jaaaa, mijn cadeautje was voor Mijke!

She loves cooking, and is actually quite good at it too! So, I gave her a nice brownie recipe with ingredients, and made a kitchen apron out of a green kitchen towel and loads of sparklies. I hope she likes it!

Mijke houdt van koken en kan het ook enorm goed! Dus heeft ze van mij een lekker brownierecept gekregen met ingrediënten, en een zelfgemaakte keukenschort van een groene keukendoek en heel veel glitters. Ik hoop dat ze het leuk vindt!






And what I got? En wat ik heb gekregen?


Met dank aan mijn Sinterklaas.... (????)

Comments

Een echt Sinterklaas blog. Jij hebt een knuffel van de Sint gekregen bofferd! En ik wil de volgende keer je voeten zien!!!!!
DutchAstrid said…
Wat zul jij een zachte poezelige voetjes krijgen ;D
(Zou Sinterklaas dan toch stiekem een voeten fetisjist zijn...)
:D
MoniqueB. said…
Zo, die Sinterklaas. Een verwenset én een knuffel. Nou nou. Dat wordt een lang jaar zónder de beste man. hahahahaha.
Schilderen maar, je hebt nog lang genoeg de tijd voor het zomer is en ze kunnen pronken met nieuwe kleurtjes!

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8