I'm a ravthlete! And a proud mommy! And an accomplished author!


I got this ravatar for completing my Skews! Thank you!!! Sooo proud!
I have been wearing them since I finished them and I love the design. I think it will be knit a few more times. And then without mistakes... I hope ;)

Deze ravatar kreeg ik voor mijn affe Skews! Dankjewel, ik ben er zo trots op!
Ik draag ze al sinds ze klaar zijn en ik vind het ontwerp echt geweldig. Die ga ik zeker nog een paar keer breien, en dan zonder foutjes... hoop ik ;)

It was Hannah's 7th birthday on Sunday, and she (finally, finally, finally) got her ears pierced...

Hannah werd zondag 7 en ze kreeg (eindelijk, eindelijk, eindelijk) oorbellen...
And then this morning the baker delivered this cake: 'Thank you for the hard work'. From my publisher. Thank you! YUM!

En vanochtend stond de bakker op de stoep met een appeltaart: 'Bedankt voor het harde werk'. Van mijn uitgever. Dankjewel! JAMMIE!

Comments

Herma said…
Drie keer gefeliciteerd.
Aldereerst met je geweldige dochgter met de mooie oorbellen.
Dan voor het halen van de medaile.
En als laatste voor je harde werken. Wat lief van je uigever om je werk zo te waarderen!
MoniqueB. said…
Dubbel gefeliciteerd!
Hannah haar oorbellen schitterden vanmiddag prachtig.
Heb je je medaille zelf opmoeten halen?? Stond je naam in de lijst?? De sokken zijn superrrrrr!
En de taart is wel verdiend, had wel een beetje meer slagroom op gemogen, hihi.

Popular posts from this blog

Skew you too!

Back from our holiday to Norn Iron

Shetland - day 3 - Monday October 8